Munkavállalói elégedettségmérés és mérésen alapuló munkavállalói élménymenedzsment rendszer kialakítása - Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Munkavállalói elégedettségmérés és mérésen alapuló munkavállalói élménymenedzsment rendszer kialakítása
Szervezeti egység
Szakmai leírás
A munkavállalói élménymenedzsment az ügyfélémény analógiájára alapozva olyan komplex menedzsment rendszer, mely magába foglalja a vállalati kultúra és a munkahályi légkör vizsgálatát és az eredményekre alapozva, olyan rendszer működtetését, ami támogatja a munkavállalók ösztönzését, teljesítményük tervezését és értékelését, a kimagasló teljesítmény elérését, végső soron biztosítva ezzel a munkavállalók elközelezettségét és elégedettségét, amely hozzájárul a szervezeti szintű eredmény fejlesztéséhez. A munkavállalói élménymenedzsment szolgáltatás célja, hogy javítsa a dolgozók mindennapi tapasztalatait a munkahelyen, elősegítse az elkötelezettséget, növelje a termelékenységet és erősítse a vállalati kultúrát. Az élménymenedzsment a teljes munkavállalói életciklusra kiterjed, a toborzástól kezdve a beléptetésen, a fejlődésen és megtartáson át egészen a munkaviszony megszűnéséig.
Üzleti / együttműködési lehetőség leírása
A szolgáltatás olyan eszközöket és módszereket kínál, amelyek segítenek feltérképezni és megérteni a munkavállalói igényeket, motivációkat és elégedettségi szinteket. Ezek az információk alapul szolgálnak a személyre szabott fejlesztési programokhoz, tréningekhez, valamint a kommunikáció és a munkahelyi környezet optimalizálásához.
Az élménymenedzsment szolgáltatás kiterjedhet rendszeres elégedettségi felmérésekre, belső kommunikációs stratégiák kidolgozására, munkavállalói juttatási csomagok tervezésére, valamint a vezetők és HR-szakemberek támogatására a hatékonyabb csapatmenedzsment érdekében. Ennek eredményeként a munkavállalók motiváltabbak, lojálisabbak és elégedettebbek lesznek, ami végső soron hozzájárul a vállalat sikeréhez és versenyképességéhez.